Massa kul i kalendern nu!

Jag skickade iväg ett mess till söt idag där jag bara skrev Turkiet, Göteborg och Mallorca =) och fick ett jätte gulligt svar tillbaka. 

Ja för just nu är det en massa kul som väntar!


* Först i maj så åker jag ner mer söts familj till Turkiet för att fira hans syster som fyller jämt ;) och ser fram emot de massor, ska bli skönt med lite sol och bad innan den riktiga sommaren kommer. Varit i Turkiet en gång men då var det inte på hotell utan i lägenhet utanför Istanbul med Garpen som hade kontakter där. Det var riktig nice de också men nu åker vi till Alanya och till SunFamily Villa Moonflower.

* I Juli ska jag och söt på miniweekend till Göteborg och kolla på Iron Maiden på Ullevi. Det ska bli skit kul och vilket häftig upplevelse, tack söt för att jag fick följa med och dela detta med dig! Bokat hotell och det verkar riktigt nice och bara ett stenkast från arenan så det kan inte bli mycket bättre.

* Ja och sen var det ju det där vi bokade i helgen. Vi bokade äntligen en resa som vi tittat och pratat om så länge. Hade ju stora turen (ja var då ingen skicklighet) att vinna presentkort på fritidsresor med ICA FUBB lotteriet och jag och söt skulle ut och resa. Vi hade lite olika förslag och lite olika idéer men kom tillslut fram till ett hotell vi tror på. Ser mysigt ut och vi hittade till bra pris. Så i början av Oktober åker vi till Mallorca och Cala Millor, vi ska då bo i en lägenhet på Marins Cala Nau. Kanske inte kommer vara tok varmt men så där lagom i september/oktober när sommaren är slut så kan det vara skönt med lite värme och kommer ju vara varmare än i Sverige och bad och solväder och det räcker för mig ;)

Ja sen att jag innan och mellan dessa saker har lite andra saker att se fram emot gör inte saken sämre. Pappa och jag fyller år samma vecka, Storebror och mamma fyller år samma vecka, mamma dessutom jämt. Har en kusin som tar studenten. Ja det finns mera att se fram emot, massa födelsedagar bla. Sen fyller söt år precis innan vi åker till Mallorca.


Kommentarer
Postat av: Linda

TACK för att du bara skrev jämnt och inte hur mycket jämnt! ;)

2011-02-07 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0