Dagarna försvinner så fort...

Ja de senaste dagarna har försvunnit så fort. Som en knodde på jobb sa idag, varför kan man inte stanna klockan? Ja det var en bra fråga och varför kan man inte bara stanna tiden ibland? 

Helgen närmar sig med stormsteg. Just haft en underbar helg känns de som. Fredagen bjöd på fredagsmys och god köttbit och potatis och morötter i ugn. Så enkelt och gott, varför gör jag inte detta oftare. Lördagen bjöd på middagsrepris eller blev fyllda kycklingfiléer och potatis och morötter i ugn. Åhh så smarrigt det var, tur att jag har en mästerkock till pojkvän ;) 

Lördagen bjöd på solsken så vi hade lite planer på skidor, men insåg att utför skulle bli svårt men klart vi kan alltid åka på längden och eftersom söt aldrig gjort detta måste vi ju prova. Men istället för att gå ut och njuta i solen så fixade vi lite betalning till sol och värme ist och satte oss i bilen och åkte till Fyrishovsbadet i Uppsala. De hade både vattenrutschkanor och strömmar och massa annat kul ;) Jag var faktiskt lite glatt överraskad att det var så pass mycket "äldre" folk som var där. Bubbelpoolen var väldigt poppis av alla åldrar och för vår del blev det inge bubblande. Men hade en riktigt mysig e.m och efter middagen blev det bio, Sanctum 3D. Det var bra men kanske inget jag skulle hyra igen på bio för att se igen. Men efter att ha sett denna i 3D kan jag tänka mig att Avatar var häftig i 3D. Trist att vännen inte kunde följa med och se den, men förstår dig helt i ditt beslut, tänkte på dig under kvällen ♥

Söndagen var en riktigt bakisdag utan att vara bakis. Vi låg och spela mobilspel, tur att det inte var min mobil vi spela på för då hade den åkt genom rummet. Va arg och butter jag var ett tag när det verkligen inte ville sig för mig. Men söt sa bara du klarar den snart de vet jag. Vilket tålamod han hade med mig. Kolla även en massa TV och till middag blev det god VallaThai. (fast den brukar vara godare)

Sen började jobbveckan i måndags igen och denna med besked. Måndag möte, tisdag möte idag fri kväll, imorgon möte igen och fredag stängning Men nästa vecka får vi lugnt istället och kan förhoppningsvis röja lite. Sportlov nästa vecka och vi har många barn som fallit bort helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0