Bra dag

Onsdag och nja den kunde börjat bättre, missade nämligen bussen och blev ett par minuter sen. Men ringde när missat bussen och fick lugnt höra ta det lugnt bara det är ingen fara. Skönt att höra istället för jaha (suckande).

Dagen flöt sedan på, var ute på f.m men tror med facit i hand det hade varit varmare och skönare på e.m då sken ju solen. Men men så är det ibland. Möte efter dagens slut och det gick bra och nya ideer kom fram, gillad en tanke spec, bort med den bara....Men ingen bestämt men jag gillade tanken iaf.

Var i valet och kvalet om skulle gå ner och träna, skulle ju bli så sent. Men så skönt när jag sen gick in i duschen och tog en varm dusch. Denna vecka blir det bara på crossen på FG men 30 min på den idag och idag var det ingen backträning utan blev random, ganska skönt och höjde även idag upp efter 10 min. Snart ska jag gå på den högre leveln från början och sen höja lite mera.

Lovat mig själv att sova tidigt idag så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket. Natti folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0