Blir snart äldre...för gammal blir jag aldrig!

Japp så var det bara 4 dagar kvar tills man blir ett år äldre, nää för gammal kommer jag aldrig bli. Satt innan och funderade lite på vad jag önskar mig, fått frågan innan också och hmm vet inte riktigt faktiskt. Jo har en del jag önskar mig och kan väl säga lite:
One Three Hill box säs. 7 
Grapfruktkniv
Halv 8 hos mig kokboken (verkar lite kul) 
Jeans
Byxor
Smycken
Pengar till Turkiet (fast jag vet att de är trist kanske att ge bort...)
Nått annat kul till Turkiet
Göteborgspasset, under ett visst datum
Kul saker till Göteborg.
Underkläder

Jo men fick ihop lite saker ju iaf.

Födelsedagen kommer firas på jobbet och tidigare ikväll fick jag middagsinbjudan. Tack snälla söta ni! ♥ Så blir att fira pappa på Onsdag när han fyller år, och så får jag firas av de på lördagen. När ska kunna fira med sötis vet jag fortfarande, men det löser sig det vet jag. Men ibland är det bra att veta hur man jobbar först. Sen är kanske inte min ålder nu nått spec att fira ;) Fast en födelsedag är ju alltid en anledning att äta god mat med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0