Alla hjärtans dag!

Japp så var det alla hjärtans dag!

Suttit och tittat tillbaka från tidigare år då jag bloggot och kollat vad jag skrivit om denna dag då, ja inte så mycket och visst kanske som jag skrev för ett år sen att tycker den är lite överskattad men kanske resonerar annorlunda om jag inte bara delar säng med nallen varje natt. Nu är det ju så att jag har världens underbaraste pojkvänn som jag älskar men ändå så tycker jag faktiskt att dagen är lite överskattad. Fast iår måste jag säga så har det inte kännt så mycket hysteri kring denna dag. Fast klart jag tycker självklart inte man ska ta bort den, den är ju faktiskt lite mysig ändå.

Även om man inte får dela den med sin pojkvänn kan det bli en toppen dag och även om jag ser fram emot att få träffa söt igen.

Dagen har flutit på bra, jobbet har flutit på. Åhh idag blev jag hembjuden till min lilla plutt, han sa när jag fyller år ska jag bjuda dig på mitt kalas. Tack gulle plutt! Vi prata om alla hjärtans dag idag på jobbet och de flesta av barnen visste att det var idag och man ska krama den man tycker om idag!

Efter jobbet fick jag samtal och blev medbjuden på middag, tackar som frågar betyder mycket! Hade en super trevlig middag med mina två vänner och prata lite gamla minnen. Runt runt på en bobby car glömmer aldrig!

Men många tankar går också till mina vänner som är på olika delar i världen och i Sverige som jag träffar alldeles för sällan. Åhh vad jag saknar er, kan ni inte komma hem snart!

Massa kärlek till er alla idag och ja varje dag!


Kommentarer
Postat av: garpen

Miss u Too!

2011-02-15 @ 14:23:27
Postat av: Lia

saknar dig massor!

2011-02-16 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0