Trött men äntligen!

Ja det var som min kära vän sa, har du gått i ide denna vecka, ja denna vecka har jag varit riktigt trött och idag känner jag att jag är helt slut. Vet inte varför det varit så eller egentligen vet jag ju, för möte 3 dagar tar lite krafter och då blev ändå ett möte inställt. men haft 4 sena dagar denna vecka. Stängde till råga på allt idag. Men men kan inte klaga jag får ju lön varje månad!

Idag efter jobbet var jag och hämtade ut min telefon =) och sen har jag spenderat kvällen i soffan, förutom den halvtimmen jag suttit och försökt synka telefonen med datorn. Det vill sig inte, får ringa kund support istället och se om de kan hjälpa mig. Men hittade att jag hade säkerhetskopierat telefonen i juli och då kom alla inställningar tillbaka ju och nummer också. Så nu är telefonen som den ska vara tror jag. Frågan jag ställer mig är bara, varför säkerhetskopierade jag den inte innan jag lämnade in den. Tänkte hade de på datorn, men men. 

Nu blir det soffan och så ska vi se hur länge jag kan hålla ögonen öppna.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0