Lillejulafton

Så var det äntligen lillejulafton, dagen innan julafton och ändå som var lite trist med denna dag är att det små regnat nästan hela dagen. Det betyder att den lilla snö som fanns på marken snart är borta :( trist ingen vit jul!

Hämtade upp mamma efter jobbet och tog en sväng till centrum och hittade ett par fina strumpbyxor. Hem och slappa lite innan det blev traditionsenlig spagetti och köttfärssås hemma hos mamma och pappa. lika gott som det brukar vara. Följde med pappa på en runda med Lukas och fick prata av mig lite ;) Ja det tyckte nog pappa att jag gjorde iaf.

Kvällen avslutades med TV spels spelade och julklappsbyte hemma hos Maria och lilla gubben. Trevlig kväll och nu ska jag slå in mina sista julklappar.

Tusen tack för presenten och jag ska sikta in mig på tavlorna nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0