Dagarna rullar på

Shit veckorna bara avlöser varandra känns det som. Samtidigt som jag tycker tiden går väldigt sakta ibland, svårt att förklara det där med tid.

Men så var det bara 6 dagar kvar till julafton, jag längtar massor och ska bli så mys med jul. Jobbar 5 dagar till och sen så är det jul. Skulle tro att vi har det ganska lugnt på jobbet nu sista veckan, några barn har gott på ledighet och några till som går mitt i veckan. Det jag skulle önska nu är lite snö, eller rättare sagt ganska mycket snö. Kan komma lite lagom varje dag så slipper man allt trafikkaos.

Veckan som gått då?

Jo har hänt en del, julbord med jobbet, Lucia på jobbet och finbesök ett par dagar. Så var ledig i torsdag och var inne en stund i stan och tittade runt lite. I helgen har jag tagit det lugnt, haft filmkväll och idag var jag och mamma i Centrum en stund. Blev faktiskt lite förvånad att det inte var mera folk ändå där! Men klagar inte bara skönt att det inte var 100 000 till människor där, tror det är fler inne i stan och där kan de hålla sig ;)

Kanske ska slå in lite julklappar nu ikväll. Brukar göra de dagarna innan julafton annars men risk att jag får sitta uppe väldigt sent då den 23 för har saker inplanerat i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0