7 dec

Bloggen är knas och jag tänker inte riskera att skriva nått långt inlägg och sen det inte funkar. Blir ett lite kortare istället och så får skriva mer imorgon efter mötet. Veckan annars rullar på med full fart, 4 av 5 dagar denna vecka kommer att bli sena. Möten och stängning en dag ju och sen stängning på fredag också, ska bli skönt med helg ändå.

Har lite planer för helgen, men julhandel och julbak med kusin eller kusiner får se om Pysen vill följa med. sen efter helgen kommer hjärtat hit och jag kunde inte vara lyckligare, vi skulle ju inte träffas från till nyår så fick en riktigt bra överraskning.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, jag skulle ju lägga mig 21.00 idag, men iaf inte senare än 22.00. Så nu har jag ca 18 min på mig att göra mig klar och tänkte också hinna ta en dusch.

Bjuder på en favorit just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0