Veckan börja bra =)

Smygstartade med en powerwalk i söndags, riktigt skönt!
I måndags blev det vila var tokträtt efter att vaknat 05.15 och låg och dega i soffan hela kvällen.
Tisdags besökte jag gymmet första gången på 100 år... Stod på löpbandet i 30 min, powerwalk 10 min, joggning eller lite långsammare löpning 15 min och sen gick jag sista 5 min igen. Avslutade inne i EL-rummet med lite mage.
Igår gjorde jag inget eller jag gick ju hem från jobbet och det även i tisdags och idag. Lämnade in cykeln på service i måndagskväll och idag var den tillbaka så har precis kommit hem från en cykel tur från Arninge. Även om det stod skyltar regionalt cykelfält (nått sånt) och sen riktning Täby Centrum var det lite svårt att hitta, tur att man har gått de där vägare i Hägernäs ett par gången innan så man hade lite koll ändå. För följa deras skyltar var inte det lättaste de var nämligen väldigt få. 

Imorgon fredag och oj va veckan har gått fort! Får se vad som händer till helgen, inne på två alternativ. Antingen blir det Skåne eller så blir det förmodligen loppis. Får se som sagt hur kvällen slutar. Vill verkligen ner egentligen för saknar dig så! Men samtidigt är det knas med tider och sånt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0