Vad händer egentligen?!

Känns som dagarna bara rullar på fast det är bara Tisdag. Haft möte idag och det blev en del diskussioner, men bra att alla kan säga vad man tycker! Avslutades bra och vi har kommit en bit på vägen och det känns bra och det kanske är en av de viktigaste sakerna och vi alla tror på detta.

Rätt glad att dagarna rullar på bara för ju närmre helgen vi kommer ju tidigare får jag träffa bror och hans fru (min vad de nu blir?). De kommer på fredagen och på lördagen åker vi på släktträff och på kvällen ska vi äta kräftor åhh så gott. Jag älskar kräftor!

Efter det är det bara en vecka kvar till jag får träffa min älskling igen och jag längtar och längtar. Känns som myclet har gått emot just nu med tider och lite så och idag ännu en trist tid, men tur ibland att man har så underbara kollegor så kunde byta en stängning mot öppning =) Har precis hittat biljetter också så nu ska jag bara fixa de så är ett nytt datum fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0