Släktträff i Fiskeboda

I Lördags var det den årliga släktträffen på pappas sida. I år var vi i Fiskeboda som tillhör stiftelsen barnens dag. Vi hade en stuga med 26 bäddar och vi var nog 23 tror jag och då saknades ändå nästan 10 st. Vid 15-16 tiden var alla samlade och det blev lite bad och lek i vattnet. Det var väldigt långgrunt... På kvällen blev det kräftskiva och dagen efter var det packning och fika och lek som gällde.

Lördagskvällen var mysig och lite lägerkänsla senare på kvällen när alla satt och berätta tokigheter och minnen.

Men helgens kommentar tror jag ändå att K stod för. Ska du säga!

Istället för mer text så bjuder jag på lite bilder istället. 


stugan där vi bodde


badet


grunt var det rätta ordet! 
ett av charmtrollen fastnade också på bild ;)


dukat för fest


såg inte bara smarrigt ut


haklapp och hatt undrar när hade de senast när jag åt?


nån slags brottning!?


här var det sumobrottning på G iaf!

Tack för en underbar helg tillsammans med släkten! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0