Lyckad (golf) helg

Nu så kommer det där "vanliga" inlägget som jag tänkt skriva nu i ett par dagar. Dagarna bara rullar på och en sak har jag kommit fram till att jag sitter inte så mycket framför datorn som jag gjorde för nått år sen. Fast på ett sätt så känns det som det borde bli mindre tid nu än vad de var då. Då tränade jag basket minst fyra gånger i veckan plus tjejerna jag tränade och alla våra egna matcher plus deras. När kom hem från träning kunde jag inte sova så satt man ofta framför datorn och störta skillnaden sen flytta hemifrån (fast det är mer än 2 år sen) är att jag inte har TV i samma rum som datorn.

Jaja nu var inte alls detta jag tänkte skriva om, utan om helgen.

Startade helgen med ett stort 10 års kalas på Vaxholms kastell. Nej inte för kastellet utan företaget fyllde 10 år. Det var fixat super bra och kunde egentligen inte klaga på nått, skulle varit vädret sista timmarna men då skulle vi ju ändå vara under tak så det var lugnt. Det delades dessutom ut finfina regnskydd ;) 



På fredagkväll kom även Tony hit =) Lördagen blev en rätt tidig morgon då vi skulle vara på golfklubben kl 10.00 och Tony skulle spela upp. Har nog aldrig sett honom så nervös och stel när han spela första hålen. Men det gick bra ändå och han klarade uppspelet och sitt första skriftliga prov i golf. Efter det gick vi ut själva och då var nervositeten som borta och han spelade super bra golf! 25 poäng på 9 hål från röd tee! Själv gick det också helt ok faktiskt.

   

Lördagen spenderade vi sedan med ett restaurangbesök på Madonna (nää åt inte pizza) och hemma i Ellagård och hundvakt. 

På söndagen blev det mera golf och återigen en kanonrunda av Tony, även om han denna gång "bara" skrapade ihop 20 poäng (tror jag de blev). Nu är han bara ett regelprov från officiellt hcp, och oj va fort det gick ändå. Så stolt och glad för din skull!

Avslutade söndagen med en riktigt god middag med kantareller och fläskfilé innan det bar av till Arlanda igen.

Som så många andra gånger, en toppen helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0