Äntligen fredag imorgon!

Så är det äntligen torsdagskväll och det betyder att det är fredag imorgon och som jag väntat på denna fredag. Inte bara för att det är 10 års jubileum med jobbet eller att världens bästa idrottspsykolog fyller år utan för imorgon får jag äntligen träffa världens bästa igen! Som jag har längtar denna gång, längtar alltid massa men denna gång extra mycket. Saknat dig massor och känns som det var en evighet sen vi sågs.

I helgen är vi hundvakt och Lukas men ska nog gå bra, fast han är inte så förtjust i min lägenhet. (Han är inte så förtjust att vara borta över huvud taget, hemma och landet är bäst!) Får se om vi kanske sover i Ellagård istället. Annars inga direkta planer jo på lördag är det golf som står på schemat, ska bli kul och kommer gå bra!

Nu ska jag snart göra mig redo för sängen, har en lång dag framför mig imorgon.


Saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0