Uppe med tuppen

Klockan ringde 05.50 och jag var inte direkt sugen på att gå upp och det gjorde jag inte heller, låg och drog mig så länge jag bara kunde. Frukost kunde jag äta på jobbet senare. Kl 07.00 var jag iaf på jobbet och började fixa iordning inför föräldrarfrukosten. Det var riktigt bra och vi har bara hört possitiva saker efteråt, kul att alla var så nöjda.

Sen har dagen känts jätte lång, när kom hem efetre jobbet stupade jag i soffan och vaknade strax efter 18 tiden och var så där pigg. Hunnit med att ät alite mat, städa lite, tvätta lite och ska snart ta fram bröd ur frysen. Ikväll när jag får finbesök från Skåne blir det KO-mackor till kvällsfika.

en liten kul sak som jag tänkte på innan idag. Ett av barnen på jobbet säger nästan alltid varje dag till mig, Lena du är fin! Så säger jag tillbaka du är också fin! det är så gulligt, Lena du är fin. Säger jag inte tillbaka så står han där och säger de till jag verkligen har hört de, men "räcker" även med att säga tack söta du eller va glad jag blir så är han nöjd. Gull unge. Kom på idag också att han vet ibland också precis när han ska säga de för att få mig glad. Om jag blir irriterad eller nått på nått som händer kan han komma Lena du är fin, ja man kan inte annat än att le.

Nu kommer mitt besök =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0