Tro mig

Haft en helt underbar långhelg. Ja jag skulle kunna skriva hur mycket som helst känns det som om vad vi hittat på och vad vi gjort men har inte alls orken till de nu tyvärr. Kan bjuda på de lite kortfattat. 

Torsdag: Tony och hans syster kommer upp och operation få igång pumpen till luftmadrassen börjar lite senare på kvällen. Gick tillslut, får se om kommer någon bild senare. Får se om kan få bilderna på mail ;) 

Fredag:
Vi skjuts till och från jobbet, tack gulle! Operation på e.m som jag överlevde trots att sprutan var riktigt läskig. Men hade de bästa sjuksköterskorna som tog hand om mig. Så nu är man två fläckar mindre...
På kvällen var det fotboll och det gick bra i ca 90 min, sen lagom till fjärdedomaren håller upp skylten med 3 min övertid så gör fel lag mål =( Men kvällen var räddad ;) (Vi kunde umgås med Tony, nu var jag lite stygg men ärlig hihi) 

Lördag:
Vi gjorde Barkaby Outlet och hann även med ett besök till Kista Galleria. Fick även redan på att Claes Olsson i Täby centrum har nog inga pumpar, det är inte säsong för de?! Kanske om vi kom tillbaka imorgon skulle de kunna leta fram någon. Bättre att säga nej vi har stängt istället för värsta bortförklaringen 2 min innan stängning.  
På kvällen blev det Bruket och lite bira med Maria. Live band på scen, det var de som locka.

Söndag: Blev en sovmorgon och inge Skansen utan gamla stan istället, även idag han vi med en kort runda på Täby Centrum. Avslutade kvällen med en myspys promenad, riktigt härligt väder var de.

Måndag igen: Fick skjuts till jobbet och sen var det avsked och in på möte för mig. Varit ute sen kl 12.30 med undantag på 30 min rast. Gick hem från jobbet och läste en underbar sak! Sen ut och traska igen, analysrunda men utan analys gillar denna rundan bättre ;)

Har lite bilder på G så ska försöka få in de på datorn.

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

analyser.... jo men nägra hade ju jag... sorry! men du måste stå ut med mig!! Kanske bättre att en analyserar än båda... Tro Mig!!

2011-04-18 @ 22:51:57
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0