Lycka

Imorgon kommer sötis hit och han tar med sig sin kära syster. På fredag blir det fotboll DIF-Malmö och vi får se vem som får trösta vem. Ska iaf bli jätte kul att de kommer upp båda två och ser fram emot morgon dagen. Mycket som står på schemat nu innan veckan är slut, föräldrarfrukost imorgon så ska vara på jobbet 07.00. Fast det är ett trevligt tillfälle så tröttheten kan man trycka bort. Får se om hinner och orkar med att köra lite cykel imorgon på gymmet också. Cykla kan jag ju iaf göra, men måste också hinna dammsuga av lite och så måste jag tvätta lite så jag har lite kläder. Hehe

fredag är det inte bara match utan ska också genomgå en smärre skönhetsoperation och har jag tur får jag någon som håller mig handen ;) men vi får se. Jag är mest nervös hur de ska lägga bedövning mellan ögonen och jag vill ju inte ha värsta plåstret där sen, hur löser de de? Stripsa ihop de tycker jag verkar bra, för sy där ska jag inte behöva tycker jag.

Nu väntar sängen på mig. Natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0