Lite bilder

Ja sa ju att hade lite bilder på G från vissa delar av helgens bravader. Bjuder på lite bilder idag då.

Inte var dag (kväll) man ligger på en luftmadrass under bar himmel



Fast där kunde man ju inte sova så bara knata hem med madrassen



Innan matchen, detta är kärlek!



Sötis på matchen ♥
(dock fel supporterkläder)



I söndags hitta jag en restaurang till en av mina vänner ;)



men för oss blev det stopp någon annanstans och detta bjöds de på



Helgen bjöd på en massa kärlek, tro mig ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror dig! Tro mig! ;)

Skönt att jag inte fastnat på bilderna... :)

2011-04-19 @ 23:39:23
Postat av: Kung Evve

ÅH! Djurgårn ! :D

2011-04-22 @ 16:14:54
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0