helgen snart slut...

Vilken seg söndags eftermiddag jag har haft. Somna en stund i soffan efter jag kom hem från tjejernas matcher, men var bra seg.

Ska ner till centrum nu för att handla lite mjölk, mjölk är gott. Får se hur det blir med träningen idag, fick ju ett fint pass i morse vid 9 tiden. Illa att man blir trött på att springa fram och tillbaka på planen ett par gånger... Skyller på att jag inte var uppvärmd och seg i kroppen. (Kondition är inte vad den varit förr.)

När varit i centrum ska jag laga lite mat och sen åka och plocka upp mamma och vi ska iväg till Järfälla för att kolla kvalmatch till damligan. Blir andra dammatchen jag ser denna säsong, sett en av Täbys damlags matcher tidigare under säsongen. Men om ska vara helt ärlig tror jag denna imponerar lite mera. Får se om får tillbaka suget att spela nu då ;) 

Fredagen spenderade jag i Ellagård med Lukas som sällskap. Mysig fredagspromenad med honom, vi lunka på där i våra egna tankar. Lördagen var jag på dop och det var trevligt att återse lite vänner. Plocka upp mamma och vi åkte till Sollentuna centrum och jag hittade ett par shorts, en tröja och ett par skor (som måste byta för de var för stora). Middag i Ellagård igen men nu var mamma o pappa hemma. Trevlig lördag som var fullbokad hela dagen, skönt med en slapp söndagseftermiddag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0