Gulle

Igår ville två av barnen göra halsband och visst fick de de, ena sa det är till dig fröken. Jag tackade och sa ja men perfekt jag som glömde halsband idag och det andra barnet säger jag vill också göra till dig. Ja man tackar man tackar, när den ena knodden var klar fick jag halsbandet efter jag knutit ihop de. de andra knöt jag ihop och hon gick iväg. Efter ganska lång tid så kom hon och sa jag har ett paket till dig, tack tack men eftersom jag skulle gå på rast la jag de på bordet. Sen glömde jag bort paketet och såg de när jag skulle gå hem, trodde aldrig det skulle vara nått i, jo kanske en täckning eller så de brukar ibland slå in de i paket. Öppna paketet och blev nästan lite rörd, för där var ju halsbandet jag skulle få. GULLE! kunde ju inte tacka då utan fick bli idag.

Ett paket till mig, hon hade tom bett andra fröken krulla snöret, gulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0