Glad påsk

Ja GLAD PÅSK till er alla!

Spenderat fredag kväll till söndag eftermiddag på landet och bara njutit av att vara där uppe. Varit ute och gott och bara haft det allmänt mysigt. Natten till idag var dock inte lika mysig, jo somna så gott men sen vakna jag och titta på klockan 02.38 och sen kunde jag inte somna om! Kolla på klockan senast 05.12 men sen vet jag att klockan var efter halv sex när jag somna då jag hörde klockan i vardagsrummet slå när hon var ja 05.30. Men förvånandsvårt pigg nu faktiskt, men hade en faslig huvudvärk när kom från landet innan idag.

Kvällen har spenderats i huvudsta och där bjöds på god middag och trevligt sällskap.

Resten av min kväll ska jag spendera i soffan eller ja varför inte i sängen kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0