Derby ikväll

Hade ingen lust att stå i AIK-klacken och hittade ingen som ville gå med mig eller egentligen var jag inte jätte sugen på att gå på matchen. Just för att det var derby i Solna. med facit i hand var det bra att det blev som det blev. Försökte hitta någon som ville se matchen på TV med mig men lyckades ej. Försökte med mamma och pappa men de var lite sådär...

Tills i e.m då pappa försökte få tag på mig men då jag inte ville svara från jag hade stängt. Brukar kolla telefonen efter mellis typ men idag var det lite rörigt och blev inte så helt enkelt. Men pappas undrade iaf om vi skulle se matchen på bruket och ja tack ville jag gärna. Pappa fixade bord och ja vi hamnade bredvid två AIKare :( men tur var väl att de var just de två som vi kände.

God mat och trevligt sällskap, ja det var väl de som var bra, för matchen var inge vidare bra. Tyvärr blir de nog mycket skriverier om de där bengaliska eldarna som de ska envisas med att tända. Matchen blev inte bara försenad i början utan även mitt under andra halvlek fick de vänta ut de. Trist inramning på en match som har nästan 29000 på läktaren....

Matchen slutar 0-0 vilket också är trist! men nya tag och 3 poäng väntar i nästa match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0