Bättre sent än aldrig

Fick nyss ett samtal från en som sa har du suttit och väntat hela dagen nu? Nja nästan men har ju undrar när de skulle höra av sig. Igår var jag och tog bort 3 av 5 stygn. Sjuksjöterskan tyckte inte att de två sista som satt vid nästan skulle tas bort igår men att vänta till efter påsk var lite lång tid. Hon fixade så att antingen skulle jag få åka till Mörby vårdcentral och ta bort de eller så skulle de komma hem någon till mig och hjälpa mig. Trodde de skulle ringa på f.m och så kunde man veta, men icke. Började nyss fundera hur jag skulle kunan få tag på någon eftersom jag inte hade några nummer. Så precis ringde en sjuksyster som sa jag ska komma och hjälpa dig idag. Även om hon inte kommer från vid 18 tiden så vet jag nu iaf en ca tid och lättare att veta när kan bege mig till landet. Som sagt bättre sent än aldrig.

Nu dags att sätta igång en tvätt, handla lite som mamma och pappa behövde och så ska jag packa liten väska med kläder.

Även om hon kommer sent så kallar jag detta sörvis, att man kan få hjälp med detta trots att det är stängt och att det ändå är så smidigt.

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Trevlig blogg du har du :)

2011-04-22 @ 16:34:10
URL: http://thefashionistoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0