Ändrade planer

Dagen blev inte riktigt som planerad eller inte så mycket förändringar men lite framåt kvällskvisten.
Jobba jobba och samtal och de gick bra. Skönt att vi satt igång med samtalen nu, ska upp med lite lappar om tider imorgon. Imorgon möte på f.m och sedan möte på kvällen, avd-planering på torsdag ja det är mycket nu.

Kom hem och slängde i mig lite mat och insåg att jag kommer inte orka gå på EL passet idag. Cykla fram och tillbaka till jobbet sen fram och tillbaka till Jollen, även om de inte är så farligt jobbigt men kroppen är trött just nu. Träning med små tjejerna och det gick bra, härligt att se så många rosenröda i ansiktet (ja även de som inte brukar bli så mycket). Kom hem och hade huvudvärk och ställde mig och sortera tvätt..tråkigt och in med en tvätt i maskinen (måste nog hängas upp snart) och efter de ställde jag mig och diska lite.

Nu är jag trött i både knopp och kropp och ska försöka sova tidigt ikväll. Fast först soffan en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0