Träning...

Var iväg på träning med små tjejerna och det var roligt fick även idag spela lite basket, denna gång vart det 4-4 och på halv helplan. Nya hallen är jätte fin, men det var tok varmt där inne och skulle inte vara helt fel med lite mer ventilation, men sånt som kommer antar jag när de vet lite mera. Antar verkligen att det är ventilation i hallen, annars blir jag rädd, men tänkte de kanske drar igång den mera (förhoppningsvis). 

Ett glatt, pratglatt och roligt gäng är det. 

Efter deras träning gick jag vidare mot egen träning och ingen basket utan nu blev det gymmet. Körde som uppvärmning hemska crosstraining som inte är så hemsk kanske, nja om ett tag vänjer jag mig nog vid den. Skönt att komma igång med egen träning och nu har jag lite planer för veckorna och nu är det bara lite mål som ska sättas upp.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0