En spännande höst väntar

Som jag innan sommaren meddelade att jag skulle sluta med basketen efter 17 år så hade jag lite funderingar på om jag verkligen skulle släppa det helt. Fick en förfrågan som jag funderade på lite och i aug så tog jag beslutet ordentligt när fick veta lite mera. Om det var nått jag ville göra så var det faktiskt detta jag funderade på om jag inte skulle göra. Så i torsdags var jag nere på min första träning med de "små" tjejerna. Kommer nu under säsongen hjälpa till med F-00 och som det ser ut nu så ska jag vara med på torsdagar och så får vi se om det blir någon tisdag ibland. Första träningen var i nya Byängshallen och vilken fin hall och ljus och skönt golv och ja jag hade gärna tränat där. Tror verkligen hallen blir ett lyft för Täby basket. Kanske kan skapa lite mer klubbkänsla igen i klubben. Kul med träningar som startar efter varandra och inte att träna efter ett innebandy lag eller efter friidrott.

Det ska bli spännande att se vad hösten har att erbjuda med basketen, men att jag lagt mina egna skor på hyllan känns fortfarande riktigt bra. Det känns som jag har gjort rätt val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0