Söndag

Vaknade upp första gången vid 8 tiden men pallade inte att gå upp, kom nog upp vid 10 tiden och ja det var skönt att bara kunna ligga och dra sig i sängen. Sista halvtimmen låg jag och raderade mess och med tanke på att det tog 30 min och jag har hur många som hellst kvar så fanns det alltså en del på mobilen...

Mamma var i städtagen inne och pappa ute så ja jag drogs med och städade iaf lite grann på "mitt rum". Är ju tydligen inte mitt rum längre utan bara "mitt rum" hahah. Hann med och sitta och läsa lite i solen också och det var underbart skönt.

Bestämde mig att åka hem ganska tidigt och förhoppningsvis kunna tvätta på e.m istället för på kvällen. Men funka inte. Fortsatte städningen här hemma och efter en sen middag ska jag nu möta upp min vapendragare och gå en runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0