Regnet de bara öser ner

Japp regnet de bara öser ner, kan det int esluta så jag kan gå iväg till centrum och köpa klart middagsmaten. Bara lite saker jag vill ha och så lite glass till efterrätt kanske. Men just nu vill jag inte gå är så tråkigt med regn och även om bara har 3 min till centrum kommer jag bli jätte blöt om jag går nu. Hoppas det har slutat om en timme så kan jag gå då.

Beställde ett wii idag =) Wiiie de hade paketerbjudande och detta som de hade nu var ännu lite mer lockande än de som de hade innan. Nu blev det Mario Cart med också inte bara wii sport, men så hade de inte allt inne så de ringer i nästa vecka så kan jag få hem de då, blev dessutom ett svart precis som mitt ps2 och resten av vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0