Mycket nu...

Jag har sagt det förr men just nu är det mycket. Efter möte på jobbet drog jag snabbt hem och upp och bytte kläder bara så kunde vi ut och traska min vapendragare och jag. Blev tokigt och mötet drog över men samtidigt var det viktiga saker vi behövde ventilera.

Vilken skön promenade det blev och avslappnat och ja precis vad jag behövde.

På jobbet är det full rulle och ser fram emot nästa vecka då vi ska göra utflykt. Men först ska det bli helg och det kanske jag ser fram emot mest ;)

En sak som vi pratade om idag på mötet bara en kort liten fling om. Att vi lever i ett enormt IT samhälle och det gör att jag aldrig skulle nämna här vart jag jobbar eller vad min arbetsgivare heter. Fick nys om en ny möjlighet idag och jag måste testa den lite också. Vad skrivs om saker egentligen?


Kommentarer
Postat av: Garpen

Mmm, det gällar att ha koll på sin digitala tatoo. Om du bara visste hur enkelt det är att spåra allt.

2010-05-27 @ 04:24:59
URL: http://garpendownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0