Klippa mig imorgon

Man ska vara spontan och idag ringde jag på e.m och kollade om kunde få en klipptid efetr kl 14.00 imorgon och japp så var man inbokad 15.30 imorgon då. Ja så lite spontan måste man vara, fast om det där var så spontant eller ej vet jag inte... Snackat om att jag skulle behöva klippa mig hur länge som hellst och imorgon äntligen så sker de.

Har fått super långt (för att vara mig) hår nu, inte haft så här långt på vet inte när. Men nej jag kommer inte klippa kort, vill ha det långt. Men får klippa bort allt de slitna så riskerar nog att bli en bit ändå. Men sen vill jag klippa till luggen också, fast inte riktigt bestämt mig hur men vet ungefär hur jag vill ha den.

Får se om det blire en favorit i repris lugg :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0