Helgen!

Japp så var helgen över och jag tycker att jag skriver det allt oftare nu, ja att nu är helgen över. Tiden går allt för fort nuförtiden och uch ja det är läskigt ibland. Ja så snart är det ny helg och roliga saker som väntar.

Fast denna helg då?
Ja i fredags så var puff här och vi åt god mat från Valla Tai och spela MArio Kart hela kvällen och det var så j*kla kul. Alltid lika kul att träffa puff och nu när hon varit borta så länge så var det extra kul. 

Lördagen
började med barndop och från att vi trott att vi var 5 min sena så visade det sig att vi var 55 min tidiga. Pappa hävdade sin bestämdhet att han hade sett att det stod kl 12.00 och inte 13.00. Har du läst mailet ännu? Från dopet blev det hem och ta en power nap innan skulel iväg på kollegans 50års mottagning. Blev upphämtad av KO och det tackar man för. Var super god mat och lika trevligt sällskap under kvällen. Trodde aldrig skulel bli så sent som det blev men vi kunde avsluta med att säga ja vi ses imorgon, ja alltså var klockan slagen över midnatt.

Idag söndag har gått i slapphetens tecken, fast ändå har jag fått lite gjort. Varit ute på en lång skön promenad och varit och handlat lite och avslutade kvällen med att lämna bilen hos mamma och pappa och hämta hem min cykel. Passade också på att lämna över en liten present till mamma på mors dag. Hon blev jätte glad =)

Nu väntar ny vecka med nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0