Förkyld

Japp så sitter man här men en täppt näsa ändå. Vet inte om den där nässköljen är så himla bra, jo men det är den nog ändå för det försvinner ju lite iaf och det gör att jag kan snyta mig. Men nu sitter det verkligen i näsan och jag är stundtals så täppt och stundtals är den riktigt bra. Undrar om det är pollen som kommit redan måndtro?!

Jaja imorgon åker jag till Göteborg med ett U18 lag och det ska bli riktigt roligt. Även om det uppkommit lite ? kring allting nu, men tror de löser sig till bästa sätt ändå. Väntar på ett telefonsamtal just nu som kanske kan reda ut lite ? 

KOmmer inte ha någon dator med mig eller kanske kommer det bli en dator med men får se. Men mobilen är med och eftersom kan mobilblogga så kan jag uppdatera lite ändå =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0