För- och nackdelar med sol på golfbanan

Efter drygt fyra timmar på golfbanan så känns det i kroppen att man varit där. Mina axlar bränner och nackel ja den lite också.

Ja jag kan säga att det finns för delar och nackdelar med att gå i linne på golfbanan...

Fördelar

* Man ser brun ut i linne, ja iaf i det linne man gått med första rundan i.
* Man blir brun om armar och ben...

Nackdelar (vilket jag mest kan komma på just nu)
* Golfbränna är inte så snyggt på stranden...
* När man gått i ett linne får man gå i samma linne hela sommaren, annars ser det hel konstigt ut...
* Det svider på mina axlar just nu.
* Vita fötter hur snyggt är det egentligen?!  

Jag kan säga att förra året drog jag en snygg bränna redan 1 Maj under en tävling och iår har den kommit lika snyggt. Trodde hade grundat nu i veckan men tydligen inte så bra för ikväll är jag röd som en tomat på axlarna och i nacken. (Kommer en bild när min telefon vill funka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0