Fick en del gjort...

och nu är det bara att bädda sängen som är kvar och sen ska jag gå och lägga mig. Jag slutade tidigt idag vilket var skönt för imorgon blir det lång dag och varit myckt på jobbfronten och även hemmafronten. Men idag han jag med grejer. Hoppade faktiskt över träningen idag, först tror jag inte att jag hade kunnat få på mig en sporttopp över mina brända axlar och nacke (ja låter ju dö mesigt men sannt) sen har jag massor att göra och behöver ta det lugnt. Även helt ärligt så har jag inte samma motivation nu som under säsongen och jag har ju redan gjort mitt val och vi har ju tom haft avslutning.

Mamma hjälpte mig med lite saker hemma idag så jag har bla:
* Tagit ner två kartonger till källaren, vara en full med vinterkläder och skor.
* Fått upp gardiner i sovrummet, äntligen hittat några som passar och nu kanske de blir lite mörkt också.
* Tvättat all tvätt
* Tvättat och vikt en massa lakan
* Sorterat om i en garderob
* Fick plats med resväskan i en garderob nu =)
* Bort med alla vinterkläder

Ja som sagt nu ska jag bara bädda sängen sen ska jag krypa ner under täcket och sova.

TACK MAMMA FÖR ALL HJÄLP ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0