Det är mycket nu!

Det är mycket nu och jag tror jag skulle behöva sova sova sova... Ska lägga mig och sova nu när jag kommit ner lite i varv efter en händelserik kväll. Först var det basketavslutning och jag fick pris. Klubbens MVP man tackar! Det visste jag inte om och blev lite chockad faktiskt, men kul så klart och klart man blir glad. Efter det var det basketavslutning med tjejerna och laget och det var supertrevligt och jag fick en sån fin present (bild kommer senare). Det är ett underbart lag jag haft möjlighet att följa i 2½ år, shit det är långt tid ju!

Sen är det mycket på jobbet och var i Göteborg med U18 i helgen eller rättare sagt vi åkte vid 17 tiden i onsdags och kom hem vid 23 tiden i söndag. Klart det tar lite på kroppen att sova på luftmadrass i 4 nätter och 2 av de hade jag sällskap eftersom en av tjejernas madrasser pös och hon låg på golvet. Tur att man hade en stor madrass då. 

Så eftersom jag inte har några speciella planer för helgen så tror jag det blir att åka upp till landet redan åp fredag efetr jobbet. Kan vara skönt att sova ut där ett par dagar och äta god mat och bara ta hand om kroppen och sig själv. Jag tror jag verkligen behöver de. Men vänta här nu jag har en sak inplanerad ju på söndag, en lunch med två som väntar tillökning =) Ser fram emot massor =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0