Dagarna flyter på

Dagarna flyter på lite för fort tycker jag.... Idag är det bara en vecka kvar till vi åker till Göteborg och bara några dagarn kvar innnan jag sa stå på golfklubben och le hela dagen. Japp för det blir hela dagen lång. Inte många dagar innan Puff kommer hem och ska bli riktigt kul att se henne.
Dagarna annars flyter på och ibland önskar jag bara de gick lite mer min väg. Det känns som nått måste hända snart och då menar jag snart! När korthuset nästan är klart och man bara ska göra toppen då rasar hela bygget och bara börja om från början, men när ska man jag bli klar och de står kvar utan en liten vind pust?!


Kommentarer
Postat av: Puff!!



jaaaaa snart kommer jag!!!!!!!!!!1 :D bara 2,5 dagar kvar :)

2010-05-07 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0