Blir en tur till Gottröra

Blev ingen golfrunda idag, nä bestämde mig för att sova lite istället och det var skönt. KOm i säng ganska sent eller nja klockan var väl runt halv 2 när jag kom hem. Efter lite sms så somnade jag och hade sen 2 olästa när jag vaknade, hahah detta trodde jag aldrig. Men visst nästa gång ska jag bjuda på pizza och vin kl halv 1 på natten när vi ses.

Pratat lite med Garpen borta i Australien och skönt att höra att hon mår toppen. Känns inte som hon är så långt borta faktiskt, men inser väl de när det gått lite längre tid.

Ska diska av de som finns i diskhon och ta en snabb ducsh och sen packa lite kläder för helgen och så sätter jag mig i lilla röda för att köra till stugan och bara njuta av god mat och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0