17 år och 34 avslutningar senare...

Japp så har det gått 17 år och jag har hunnit med ca 34 avslutningar och det känns väldigt väldigt konstigt. Nasse har frågat mig några gånger hur länge kör du nu? Ja jag vet inte riktigt själv men iaf fram till v.23 då vi har träningar i stor grupp. Helt ärligt måste jag säga att är inte så sugen på att träna mera än de 2 pass fram till v23 vi har nu. Vet att det finns de som är de men jag nja inte så värst.

Men kanske ändrar mig men just nu känns det som jag verkligen har tagit rätt beslut! Sen att jag fick en fin avslutning på det var inte heller fel. MVP pris på damsidan och ett jätte fins avslut av tjejerna. TACK SÅ JÄTTE MYCKET! 

Just nu är det ändå mycket känslor i omlopp men beslutet har egentligen aldrig varit lättare. 

Nu bllir det sängen och ja det ska bli så skönt att sova! 


detta ställe kommer säkert besökas x antal gånger till innan jag säger hej då till denna hall,
man kommer liksom alltid på ett sätt tillbaka dit.


Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Alex kanske spelar en o annan match där.... ;)

2010-05-21 @ 07:41:07
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0