Vad bjuder kvällen på?

KLockan börjar smått ticka iväg och jag börjar fundera på om inte ska laga lite mat. Det kan ju vara lyckat kanske att inte äta kl 20.00 för en gång skull på helgen för jag "glömmer" bort att laga middag. Slog mig just att jag inte ätit nått idag, eller jo jag åt två rostmackor (för en gång skull) med ost på vid 11-tiden men annars har jag nog bara druckit lite mjölk och ett glas Cola. Men blir middag snart som sagt!

Sen då vad händer i kväll, ingen aning och förmodligen ingenting. Hoppas på att det finns nått kul på TV men jag hade egentligen hoppats på att skulle fått min One Three Hill box som jag kunde kolla på annars. Ingen lust helt ärligt att kolla på melodifestivalen men kommer troligen växla förbi den ändå.

Nä som sagt nu middagsdags och en kväll framför TVn. Händer själva då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0