Tankar snurrar...

Så igår spealde vi match och det blev en ganska klar förlust mot Järfälla. Nä men helt ärligt ingen var väl förvånad över de, men ändå så var jag såå besviken efetr matchen. Vi kan bättre än det vi visade igår och vi har nu en match kvar att visa de. På lördag möter vi Järfälla igen och nej ingen som tror på seger då för oss heller, det köper jag. Men vi har ju allt att vinna! Jag vill bara gå ifrån Tibble CC på lördag och känna att man är helt slut och att vi som laget verkligen gett 100 hela matchen.

Det är sista dammatchen för säsongen och vi har som sagt inget att förlora! Imorgon möte så missar träningen men fredag är det träning som vanligt och ska bli skönt att komma ner och skjuta loss innan det smäller på lördag. Känner mig redan taggad, denna matchen på lördag är väldigt speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0