Tack för middagen!

Kom precis hem från mamma och pappa där jag varit på middag. Innan de var det träning och den gick  fort och det var bra tempo hela tiden = kul träning! 

Match på söndagkväll mot BK Järva som ligger precis före oss pga av innbördes mot oss. Men tar vi de går vi förbi de och skulle vara såå skönt! 

Men visst är det inte helt fel när mamma frågade i e.m om jag ville ha middag ikväll. Mamma sa ja men så kan du låna bilen och så väntar vi med maten tills du kommer. Ja jag slutar ju träna 19.30 så var väl hemma kring kvart  och maten stod på (soff)bordet framför Lets Dance strax efter 20.00. Nu ska jag gå och kika på vem som åker ut ur Lets Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0