Ska rensa tankarna i några dagar

Imorgon kl 08.00 kommer bilen och hämtar upp mig. Bilen som hämtar upp mig ska ta mig till ett ställe långt härifrån där jag kan koppla bort allt och alla och bara ladda upp batterierna. Nää ska inte till landet utan till fjällen och till Baggården in the middle of nowhere. Men ska bli otroligt skönt att komma bort om även är för bara sön-ons. Åker buss hem på söndag och kan nästan se fram emot den resan också hur konstigt det än låter. På en resa på 9 timmar kan mycket hända jag och jag har possitiva känslor inför resan. Senast gjorde en bussresa var ju till Trelleborg och det var ändå ganska avslappnade.

Blir förhoppningsvis skidor både måndag och tisdag och sen ska jag bara njuta på kvällen framför brasan. 

Ska försöka få iväg nått mobilinlägg om hur resan är och till er alla ett par riktigt sköna dagar för de ska jag ha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0