Sista matchen...för säsongen

Har spealt sista matchen för säsongen, har några matcher med tjejerna kvar och sen Göteborg och så är det slutspelet med u20 kvar. Men för egen del så är dammatcherna slut och det är med delade känslor det är så. Sista matchen spealdes idag mot Järfälla basket som med vinst över oss blev seriesegrare och nu väntar kvalet mot Damligan för deras del.

Matchen får vi se om skriver nått om mera sen när alla känslor landat för just nu är det mycket upp och ner. Men inte alls som förra året när allt var ner och det var skit jobbigt efter kvalmatcherna. Har inte alls samma känsla iår, helt ärligt just nu känner jag ingenting?!
Orkar som sagt inte tänka på matchen nu fast jag är ändå nöjd med hur sista matchen ser ut. Speciellt om man tittar på resultatet och periodsiffrorna ;) Täby - Järfalla 64-77 (11-23, 15-22, 18-18, 20-14) Ja men vi vinner ju faktiskt andra halvlek med 6 poäng det är inte illa! Sen struntar jag faktiskt fullständigt hur de hade fördelat sin speltid och allt sånt, för vi gör iaf en bra avslutning på säsongen och jag är riktigt nöjd med de.

Dagens kommentar står nog ändå våran ass.coach för när han kommer fram efetr matchen och bara tittar på mig och säger. Lena nu är du trött va... Svaret var ganska enkelt JAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0