Överlevde igen

Japp så har tisdagen gått till ända snart också och jag har överlevt ännu ett besök som skjutit upp läääänge. Det bästa var nästan när man kom in i väntrummet, rogivande musik och det var så lugnt där nästan lite mysigt. De visste precis hur de skulle få folk att slappna av.

Dagen på jobbet gick bra och efter vilan var vi ute och vi åt mellanmål ute också, super mys. Visst det är lite jobbigt när alla knoddar ska ut för alla ska ha overall och så regnbyxor på, tacka vet jag de fodrade regnställen! Toppen bra verkligen!

Åhh men visst ska det ändå bli lite skönt när våren kommer på allvar även om den hänger i luften nu, men bort med all slaks bara nu. Jag längtar till sol och värme och det kan jag säga fast jag även älskar snö men nu är det lagom att det blir vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0