Nostalgisk

Efter matchen (som ja det blir nog några ord om den senare eller när jag hunnit landa i alla känslor...) så träffade jag upp Susan som sett slutet av matchen. På kvällens schema stod nu middag och bio.

Med facit i hand blev det, Burger King och Farsan (på bio) och efter de en promenad hem och sen kollade vi igenom flera års bilder vi hade. Kan bara konstarera att även om jag inte tycker jag har så bra koll på mina bilder så fick jag höra de av Susan några gånger att jag hade koll. Heheh jo men hittat en system som jag gillar och det funkar. Men dags att bränna skivor tror jag, för den dagen datorn krachar är jag otröstlig.

Vi har alltså suttit och kollat igenom en massa massa bilder och skrattat och delat minnen med varandra.

Hittade bland annat dessa...


haha bjuder på denna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0