Min dag!

Ja idag är det min dag och den började lyckad med att jag försov mig. Hade ställt klockan och allt var frid och fröjd och jag vaknade innan 07.00 för att snoza lite till drygt 07.00 och sedan gå upp och åka till jobbet. Fick mess som vaknade av och kollade vad klockan var och inser att hon är 7.45 SHIT jag börjar 08.00 men var på jobbet ca 08.15 och chefen hade öpping idag så det var ganska lugnt. När kommer dit så säger hon men åhh att jag inte sa de du kunde ju fått sovmorgon idag, fast sov inte hos mamma och pappa ändå så det var lugnt. Barnen sjöng så fint på samlingen och efter lunch gick deras önskan in och japp de fick glass.

Fått massa fina sms och några kort och en hel del grattis på FB, tackar för allting! 

Ikväll har firats Garpen och Mutola och tack så jätte mycket för fina paketen, mina vänner känner mig ändå rätt bra kan inget annat säga ;)

Imorgon ska firas med mamma och pappa och Storebror och Lina som kommer med flyg imorgon. Wieee ska bli så kul att träffa de igen, saknar de! Sen på lördag kommer hela (ja nästan) tjocka släkten hit och ska fira pappas halvvägs till 120 dag!

TACK ALLA VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0