LIte från söndagen

Precis kommit hem från ett mycket trevligt kalas, det bjöds på tårta, muffins, kaffe, läsk, trevligt sällskap och många skratt.

På vägen hem träffade jag en ny granne som nyss flyttat in i porten brevid i en precis lika dan lya som mig.

Nu värms maten i micron och snart ska jag iväg på en av de sista matcherna denna säsong. Vi har tre matcher kvar och ikväll möter vi BK Järva och de ska bli kul, lite nervös men det är ok. Man kan vara nervös i magen men inte ui huvudet, det fick jag höra av en av våra tränare vi hade under USM 1999. Det har liksom fastnat den meningen.

Tidigare idag när jag var i centrum och leta present till 7 åringen så hitta jag en sak til Susan och var tvungen att berätta lite ju. Skrev ett sms till henne men avslöja inte vad det var och tänker inte göra nu heller. Men skrev nått sånt här, har hittat en sak till din långa flygresa så se till att packa ner pennor. Tror att Susan kan roa sig med detta ett bra tag och om jag inte känner henne helt fel kommer det vara perfekt, frågan är kommer hon kunna håll asig till flygresan...

Kommentarer
Postat av: Garpen

Jorå, jag klarar mig så länge du och jag inte träffas fram tills jag åker ;)

2010-03-15 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0