Borta bra men hemma bäst!

Så är man hemma igen och ja det har varit ett par underbara dagar. Kan berätta mera vad som hänt sen fast inte hänt så mycket egentligen jag har slappat och bara njutit och ja bara slappnat av. Trots detta har jag fått info om vad som hänt på hemmaplan då det varit mycket turer kring en sak som fick sit slut i torsdags och ännu ett avslut idag, idag var det skönt att få ventilera och även få respons på det som hänt. Jaja
Igår njöt jag av en god middag med trevligt sällskap då vi hade avslutningsmiddag för chefen och ska till samma ställe snart och hämta mat.

Detta skrev jag innan jag åkte Åker buss hem på söndag och kan nästan se fram emot den resan också hur konstigt det än låter. På en resa på 9 timmar kan mycket hända jag och jag har possitiva känslor inför resan. Kan kommentera detta nu, ja det var en lustig bussfärd och de tre sista timmarna gick ovanligt fort och ja det var både possitiva men samtidigt konstiga känslor som spred sig i min kropp...

Nu är jag hungrig och nu vill jag ha mat.

Ps! Har sprungit årets första 5a i Ensta idag och det var massa snö, men så skönt det var efteråt! Canelen sa en bra sak också, tänk at alla andra 5or du springer iår kommer vara lättare än denna och det ska jag tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0