Vilken underbar helg

Ja vad ska man säga helgen har verkligen blivit som jag önskat. JAg har fått sova länge och verkligen sovit bra, jag har njutit i solen och bara varit, varit ute en massa.

* Började fredagen med grillad lax och fäsk nypotatis =) Sen blev det slapp i soffan.

* Lördagen fick jag gjort en massa kändes det som. Bla tvättade jag hela altanen, bytte golfbag, var nere och tränade golf, åt frukost/lunch i solen. Plus allt detta var det jätte skönt väder och solen sken och ja man bara blev glad.

* Söndag fick jag återigen sova länge innan mamma tyckte det var dags för mig att äta frukost i solen, det var ju sååå varmt ute sa hon. Så blev frukost i solen och sen åkte mamma o pappa iväg och spela golftävling och jag stanna kvar i solen. Åkte ner och åt lunch med Puff och hennes mamma och sen tillbaka till altanen och sola igen. Lukas fick sig en runda fast han egentligen verkligen inte ville gå ut... Sola en stund till inann det börja mullra ordentligt, då gick jag in och kolla tennis. Märkte att det regna efter en stund och efetr ytterligare en stund så var det som himlen var öppen och det mullra och blixtra. Någon blixt kom men mullra mest.
Undrar om de kommer till Täby ikväll börjar mulna lite men ändå ser det ganska bra ut.

Imorgon försvinner min sovmorgon då vi har planeringsdag, men kommer förhoppningsvis hem lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0