Veckan som gick...

Japp veckan som gick den gick fort fast ändå lite lagom fort.

I måndags kväll hade vi infomöte för nya föräldrar och det gick smidigt och bra. Sen bar det av till Arlanda för att hämta upp veckans besök =) Blev hämtmat från Donken och båda var riktigt hungriga innan vi stupa i soffan.
Tisdag jobb för mig som vanligt men min "tidiga" dag försvann med sommarfesten. Riktigt trevligt var det och allt gick bra och vi klarade oss undan regnet också. Hem och sen in till stan på middag, blev Asiatisk buffe och som sa i tidigare mobilinlägg tackar mina tjejer för denna middag. det var ju på ett sätt de som bjöd ;)
Onsdag äntligen lite sovmorgon för mig me och sen efter lunch bar det av in till stan och Gröna Lund. Solen sken och vädret kan man inte klaga på. Åkte allt möjligt och spela bort lite pengar och åt glass nere vid vattnet och hade riktigt mysigt. Träffa på lite roliga människor som hade lite roliga kommentarer.. Hahah säger inte mera :p Hem och blev en sen middag bestående av egengjorda nachostallrikar och såuper gott, mycket godare än de vi åt till lunch kunde vi konstatera. Dessa smaka mer äkta! 
Torsdag luncha vi i Waxholm och gick en promenad i solen och hann även med att spela lite minigolf. Ja jag förlorade första omgången med ca 11 slag och var inte så glad... Ville ha revange och vann andra omgången med 1 slag =) Var ju inte så att jag bad om att få vinnan sista hålet heller ;) Men vadå att jag förlorade det samanlagda, aldrig hört talas om sista målet vinner?!
Avslutade dagen med att gå på Skycity och fick smaka på en riktigt god jucie eller vad man ska kalla de, smothie tror jag de var. T sa det är inte sista gången du dricker denna va? Näää det är tur att samma kedja numera finns i T.C och jag är lycklig kär!
Sa hej då vilket var trist men lutar mot nytt besök snart igen. Frågan är då hämta eller hämtas?

Lite bilder från dessa dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0